måndag 10 november 2008


DU SOM har hårväxt i örona och måste gå upp å pissa minst tre
gånger per natt är så gammal att du minns rubriken "Brevvänner sökes" i tidningarna. Där efterlyste donnor och svennar folk av det motsatta könet att skriva till (och i bakhuvet malde självklart andra tankar, jag vet, jag var med).
IDAG HETER det communities på nätet. Det vimlar av dom. Och dagens donnor och svennar nöjer sig inte med en enkel porträttbild. Så mycket som möjligt ska visas upp. Inte mej emot.
www.hotrod.se stötte jag på av en tillfällighet för några år sen. Jag letade efter uppgifter om en 32 Ford och googlade hotrod+32 Ford. I nästa ögonblick stirrade jag in i bysten på en läcker blondin. Sen dess har det blivit en å annan tur med den högoktanigt potenta hotrodcommunityn.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tror inte att man ska vara för säker på att den bild som exponeras,alltid tillhör den som påstår detsamma.
Man får nog ta det med en nypa salt,tills man själv känt efter.

Anonym sa...

på den sajten verkar det mesta vara äkta men det verkar va ett tillhåll för rockabillyfreaks o raggare

Anonym sa...

OM det är äkta vara får det vara ett tillhåll för vem som helst..man kanske skulle lägga in en offert o ragga lite