måndag 10 november 2008

JAG HATAR DOOBIDOO



NEEEEEEEJ. Doobidoo är Sveriges populäraste tv-program. Hallå, hur står det till? Tycker ni synd om Lasse Kronér för att han är ful och fet, är det därför ni kollar på eländet?

Å VÄRRE BLIR DET. Näst populärast är Bonde söker ko. På tredje plats följer det som måste vara Helvetets ställföreträdare på jorden: Svensson, Svensson. Det fjärde mest sedda tv-programmet är Idol.

SUCK Å STÖN. Jag ger upp. Å snart utbryter den stora, kollektiva dårhusterapin: Melodifestivalen. Då gäller det att ta skydd och barrikadera sig i Elvis-rummet. Folk är fan inte kloka.

9 kommentarer:

Anonym sa...

F-n Tobbe. Har du inte lärt dig det att folket inte kan ha fel.

Det är ju bara journalister som tror sig veta vad som är bäst.

Skojar bara. Verklighetsflykt heter det. Det bistra verkligheten är så illa att man måste bedöva sig med lättsamma saker.

Fast jag undrar om inte den som skriver Svensson Svensson har lite inblick i gamla hederliga Postverket.

Anonym sa...

Jag håller med postbil25. Helt å hållet.

Anonym sa...

Instämmer tillfullo. Läs Hamlet.

Anonym sa...

Jaa, gå till ditt rum, och stanna där tills du blir snäll! Därmed basta!

Anonym sa...

Hua hua.. inte ens på radion kan de spela någe vettigt... inte på de kanaler jag får in på min köksradio i alla fall.

Anonym sa...

Jag håller med Tobbe himself till fullo. Jag gjorde anagram på tv-program i Corren och bonde söker fru blev då "redo för busken" och jag är övertygade om att dom är redo för "busken"...desperat.
Vecka 49 har jag Elvis som tema i anagrammtävlingen dvs 6 december.
Ska bli kul att se om Tobbe m fl reder ut dom

Anonym sa...

Gillar du Elvis så kan du lyssna här:

http://83.142.229.163:9000/listen.pls

Anonym sa...

Några bra anagram på ordet
melodifestivalen blev följande;
Vaselinfet melodi
Femte inavelsidol(där fick vi med idol också)
Video elefantsmil
Malins elfte video...hälsar
Sven Svenssons nos

Anonym sa...

lägg ner sa jag