fredag 7 november 2008



Vem vet, vi kanske hörs & ses

11 kommentarer:

Anonym sa...

Vad en liten gumma kan gno.
Jag vill också ha fören gnodd.
Jag vill fortfarande att bloggen ska bli lite mer giftig och skitig som förut. Allt är för prydligt. Beror det på att den ligger under ÖC? Snuska till Er lite som förut.

Anonym sa...

Rolf vill ha mera snusk men jag tycker balansen är bra. En sak vill jag efterlysa, mera minnen från Vadstena.

Anonym sa...

glömde säga, Trevlig helg!

Anonym sa...

Trevlig helg önskar jag dig.

Anonym sa...

i vilken tvätthall hittar du henne, i kisa?

Anonym sa...

säg till på corren att ni gör nåt åt lördagscorren, den är värdelös

Anonym sa...

HAR DU KLIPPT DEJ
KOM IHÅG VA DU LOVADE I TIDNINGEN

Anonym sa...

Det är din bil, va? Nu har du ju hämtat tutt till Corren-bloggen då kommer det in lite skit och gift JU!!! Nä, det är bra som det är tycker jag . Sossesnack, klagomål och jämmer.Elvis lever.

Anonym sa...

Bland det bästa med bloggen är att tutt hänger med hit oxå, hon behövs
godnatt

Anonym sa...

haha, rolf, varför börjar du inte blogga själv om du vet precis hur allt ska va

Anonym sa...

Jag vet inte hur allt ska vara och jag vill inte ha något snusk, bara lite mer bitska inlägg och kommentarer. Presleydenten och en del andra har taggat ner lite. Var lite som förut, tack.
Kan Ni tänka Er följande; Jag kom hem från Kanarieöarna 22 okt. I lördags kväll landade vi i staden Burg i Tyskland på Wisser hotell efter 70 mil i bilen. I receptionen möter jag en av deltagarna på min hälsoresa..otroligt. Visst är världen liten. Ibland ser jag inte min granne på ett halvår. Ha de