torsdag 20 november 2008




NU GER JAG UPP. Gör som kolibrin i Kalle Ankas julafton. Skaffar mej ett rep & hänger mej. Beskedet att Lasse Kronér är ny värd i SVT på julafton är så jävla deprimerande att Ingmar Bergmans värsta depparrulle framstår som en föregångare till Stefan & Krister. Lasse Kronér. Ful, fet, fjollfånigt flabbig. Jag skrev i går att en olycka kommer sällan ensam. Apropå finanskris, börsras och vrålande varselvåg. Jag hade ingen aning om hur rätt jag hade. Å fy fan jag orkar inte ens skriva om eländet. Vad det är som luktar? Mina spyor. Vad kostar ett rep? Äh, jag tar bogserlinan.

9 kommentarer:

Anonym sa...

Du kan gå in på www.youdoodoll.co.uk och göra din egen voodoo docka av Kronér, som du sen öser in nålar i och hoppas på resultat. Ta Borg och Reinfeldt samtidigt. Dom går ju även att ge bort i julklapp, kanske hårnålar i Borgs vore bra.
Hellre en Krouthén på väggen än en Kronér i TV:n.
Spetsa glöggen utav bara faan och ta ett djupt andetag.

Anonym sa...

Jag GLÖMDE MMAAUUDD för f-n

Anonym sa...

Varför inte föreslå en lämpligare kandidat?

Utrikesministern sa...

Gör som vi. Åk tlll Egypten den 23/12. /Kabbis

Anonym sa...

Stäng av tv:n på jul och lyssna på Elvis istället. Eller gör som våran familj, vi har lagt ner hela julgrejen och träffas och äter, spelar spel och tar en grogg. Inga klappar eller Kronér så långt ögat når. Ha det gôtt.

Anonym sa...

Kunde inte bli bättre person. Han är min idol.

Mer Jul och Kronér i rutan :-))

Anonym sa...

Skärp dej postbil25, du menar inte allvar.

Anonym sa...

Sambon sa samma sak... jag sa att jag bryr mig inte... jag har då aldrig hunnit se någon tv på julafton...

Anonym sa...

Överdrift! Så illa kan man inte tycka om en person. Om han inte har satt på din fru förstås?