fredag 28 november 2008

TACK, CARL, för din påminnelse. Nu fick åtminstone FredagsFrågan på www.corren.se
Jag kollade din hemsida. Bra jobbat. Försökte skriva där, men det stupade eftersom jag saknar googlekonto. Måste skärpa mig, helst innan jag dör. Nyss återkommen från Horn. Dagens Eko berättade i bilradion att Sverige nu nått recessionsstadiet. Ute regnar det.
BARA 8 SVAR på FredagsFrågan än så länge. Folk har tröttnat. Jag lägger ner hela skiten. Ska börja skriva dödligt gravallvarliga texter istället. Nu ska jag hämta käk. Smakar säkert fan. Mitt bästa jobb? Som stenarbetare i Borghamn. Fy fan vad jag ångrar att jag sa upp mig och slutade där. Nu ringer telefonhelvetet också.

9 kommentarer:

Anonym sa...

Torbjörn G skulle glädja många om han upphörde helt med sina skriverier. Det måste finnas någon plats för honom där han kan göra någon nytta utan att förstöra för andra.

Helena sa...

Men vad skulle DU läsa då Observer om TOBBE slutade blogga? Bara hos mig ?

Observer- Ja, jag har torkat upp !
Trevlig fredagkväll din filur.
Och alla andra !

Anonym sa...

Fredagsfrågan ska du inte alls sluta med, tänk på att frågorna är svårare nu så vi tar hela helgen på oss. Ha en bra weekend!

Anonym sa...

PS, låt observerhållas det är ingen som bryr sig vad han skriver

Anonym sa...

Observer, om du inte går in här, så förstör han inte för dig, eller hur? Det måste ju va nåt du är kåt på här inne som drar. Satsa på dig själv i fortsättningen...runka i
motvind.

Anonym sa...

Tobbe, är det något jag har missat. Har du börjat blogga på den gamla bloggen igen?
Fick nyss ett inslag eftersom jag prenumererade på den. OSA

Anonym sa...

Observer...vad är det han förstör?

Anonym sa...

Sluta inte med fredagsfrågan för allt i världen.
Jag kan säga att VRED CHARLES BEDYRAR(anagram på hans fullständiga namn) att du måste fortsätta med FF.
Han går som han hade simhud mellan tårna. Det finns ju dom som har simhud mellan örona har jag observerat.

Anonym sa...

BARA 8 svar? Det är ju väldigt tidigt än. Du kanske har brev på måndag, håll ut bara.